top of page

Mitt arbetssätt

Min undersökning kommer delas upp i dessa tre delar.

1. Skapa en grund som innefattar:

- Historiskt perspektiv

Vad har det funnits för media utveckling i skolan? kompetensutveckling för lärare gällande digitla verktyg, så som programvara, verktyg likt kamera, ipads, datorer m.m.

- Vad som finns det idag för kompentensutveckling för lärare som tar upp mediapedgogiska redskap?

Vad har hänt med PIM? och vad finns istället för de lärare som inte har den kunskapen?

2. Lärarutbildningen i andra ämnen än media och bild:

- Vad får de för mediepedagogiska verktyg i sin utbildning?

- Prata med lärosäten och studenter.

3. Mitt personliga spår:

- Jag kommer bli att designa min hemsida med hjälp av Illustrator och InDesign

Recent Posts
Archive
Search By Tags
Inga taggar än.
bottom of page